Tema: Re: Kaip kovoti su visokiais CodeC`ais?
Autorius: Vytenis P.
Data: 2017-01-26 10:23:02
Laikas išleisti KET paaiškinimus idiotams, jei jau tokiems pradėjo
teises išdavinėt. Kol važiuoji vienas, važiuok tu nors skersas, bet, kai
prasilenki (lenkimas - lygiai toks pat prasilenkimas, kaip su priešais
atvažiuojančia mašina), abu turi elgtis atitinkamai, o ne "aš iš vėžių
nesitrauksiu, man taip patogu - tegu ans nors grioviais važiuoja, jei
nori aplenkt!"