Tema: Re: Kaip kovoti su visokiais CodeC`ais?
Autorius: DK
Data: 2017-01-25 16:04:39
Na tu pats suvoki ka parasei? :)
Visas gyvenimas yra subjektyvus, kaip ir tavo sudeliotos hipotetines (ar
realios) situacijos. Bet va cia imkime ir nuspreskime, kad tebunie KET
buna objektyvumo svyturys :). Tai kiek ir kokius KET punktus pazeidzia
prisivijes tave automobilio vairuotojas vaziuojantis JAM saugiu, taciau
nevirsyjancio leistino, greiciu? Atsakysiu - 0. Jokiu. O tu neleisdamas
jam lenkti pazeidi 4, galimai 135.3., 135.4., 138 punktus. 0:4 ne tavo
naudai. Tiesa, jei tas is galo prades "majacintis", tai rezultatas bus
1:4, bet vistiek ne tavo naudai.