Tema: Re: Ar verta tur?ti padangas skirtingiems sezonams?
Autorius: svyt
Data: 2016-04-09 16:01:11
Tai artedamas prie perejos nematai kad vaikigalis ruosias isbegt?
 Nera matomumo- letink, elementaru. Budamas chuliganisku ir
 pavojingu vairuotoju va jau 25 metai ne vienos avarijos neturejau
 gatveje. (Kieme besisukiojant ar ralio trasoj nesiskaito, tai
 nesusije su vaziavimo stiliumi).
Bet kad ta pasiekt esu treniravesis taip vazinet ir slalome ir ant
 ledo, ir labai daug.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----