Tema: Re: Ar verta tur?ti padangas skirtingiems sezonams?
Autorius: svyt
Data: 2016-04-09 15:58:17
O su senom manai ne? Ypac jei sausas asfaltas slikai dar geriau.
 Ir siaip ziemines, ypac zvyrkeliu yra geriau, ju nenaudojam
 vasara del greito devejimosi, nes guma minksta ir karsty pasidaro
 dar minkstesne ir lipnesne. Butum ne per sprindi o per 3 metrus
 su zieminem sustojes ko gero.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----