Tema: Re: Ar verta tur?ti padangas skirtingiems sezonams?
Autorius: giedriusf
Data: 2016-03-26 00:48:03
On Fri, 25 Mar 2016 20:45:09 +0200, "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru>
wrote:

>uztat ir yra skirtingiems sezonams padangos. taupukai visada randa sau
>pasiteisinima.
>kaip ten bebutu, vis dar yra tokiu, kurie vazineja netik su prastom senom
>padangom ar zieminem gumom vasara, del ko greiciau nuslysti i sona ar
>sumecius per provezas greiciau apsiversi. ka jau ten kalbet apie stabdyma
>ant slapio asfalto.
>vazineja tauta ir su visaip kitaip techniskai netvarkingais karuciais, kuriu
>TA uz pakistukus prastumta. nera visuotinio supratimo, likus tik ekonomika,
> [...]

Jo. Mano motoroleris netvarkingas nes lempa per zemai sviecia.
 O opelis buvo netvarkingas nes vienos lempos varikliukas neveikia.
O kita masina su klibanciu halogenu ir varvanciu per virsu baku praeo
be trukumu.

Ir maciau kaip stoja subaru keturiais varomas ir kaip opel astra.
Lygiai taip pat. Abu tiesiog nespejo stabdzio paspaust.