Tema: Re: Ar verta turėti padangas skirtingiems sezonams?
Autorius: pvytautas
Data: 2016-03-30 15:30:26
Nematau skirtumo tarp serno ir mano subines kai ji arteja greiciau nei
stabdo tavo kaliosai.
Tipine situacija - uzmiestis, vaziuoja su zieminiais kaliosais kolona
neskubanti kadangi man tas greitis netinka 60-70km/h.
As lenkiu ir aplenkes griztu i savo juosta pries tave, stipriai
sumazindamas tavo "islaikyta atstuma".Na ir dabar netipine situacija:
Man islenda sernas ar siaip kliutis ar priekyje pradeda stabdyti ir as
priverstas taip pat.
Vat tada ir isgaruoja tavo saugus gretis ir saugus atstumas.
Lieka - geros gumos, reakcija ir kitos aplinkybes kuriu tu numatyt negali.
Subine ir sernas smulkmenos, palygint su staigiai isbegusiu narkomanu i
kelia, ir net nesvarbu per pereja ar ne. Svarbu, kad tavo auto sustotu
iki kliuties, o ne ant jos.
Saugiai vairuoju tai ne letai vaziuoju ir laikausi distancijos.