Tema: Re: Ar verta turėti padangas skirtingiems sezonams?
Autorius: Doncius
Data: 2016-03-29 12:12:35
Nu bet vis tiek turi susikraut tuos ratus ir vezti. Kad ir ne sezono metu.
As turejau - daugiau neturesiu, nes nei paprasciau, nei patogiau :)

"spakainas"  parašė naujienų news:ndd7qk$hmr$1@trimpas.omnitel.net...

Na kodėl gi - balansuot gali ne piko metu, t.y. per 5 min prabalansuos
kai privažiuosi, nereiks iš anksto užsirašinėt ir palikinėt pusdieniui.
Aš turėjau ir taip ir taip - 2 komplektai tikrai daug patogiau ir
paprasčiau, imho.