Tema: Re: Ar verta tur?ti padangas skirtingiems sezonams?
Autorius: Kurmis
Data: 2016-03-26 08:45:31
kad pas tave menki trukumai, kuriuos susitvarkes praeisi techa, tai gali cia
nesigirti. kalbu apie tokius kurie paskaiciuoja kad trukumus salinti
brangiau nei tas kelesdesimt euru pakisos. deja vis dar yra tokiu
matematiku, kurie nesuvokia kad taupo netik savo pinigeli, bet ir aplinkiniu
eismo dalyviu sauguma mazina.
kas be ko, regitros zmogai neretai atmestinai dirba, kai paprasai zmogiskai
perkratyti visa auto kiek galima nuosirdziau. cia toks savotiskas
priestaravimas prasymui.
masinos stabdymas nepriklauso kiek ratu varomas auto. esme kiek ir kokiu
padangu esama tame auto ir kaip efektyviai stabdziai sudirba.
keturi varomi tik startui ir siaip kokiam kapstymuisi turi privaluma. dar
vaziamui stabiluma suteikia. bet stabdant stoja lygiai taip pat.
Kurmis

..