Tema: Re: Ar verta turėti padangas skirtingiems sezonams?
Autorius: bzik
Data: 2016-04-01 08:55:02
nėra visapusiškai gerų padangų. Yra geros tam tikroms situacijoms. Vienos
tikrai geros sniege, kitos ledui, trečios šiaip asfaltui šaltu metu. Todėl
tinkami ratai neprižiūrimuose žvyrkeliuose tampa tragedija ant asfalto ir
atvirkščiai. Testai atliekami su naujomis padangomis, tuo tarpu po 2-3
sezonų važinėjimo ji jau elgiasi kitaip. Skiriasi auto galimybės. Skiriasi
padangos aukščiai. Ta pati padanga skirtingų išmatavimų ant skirtingų auto
duos skirtingą  rezultatą.

"pvytautas"  wrote in message news:ndjnir$hfs$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai vienas subrendes, kitam gal pas nervu daktara reik.
Bet kad sakyt jog su belenkokiom padangom toks pat saugus, kaip ir su
gerom tai .....