Tema: Re: Ar verta turėti padangas skirtingiems sezonams?
Autorius: pvytautas
Data: 2016-04-07 20:08:23
Cituoju "Kai kam gyvenime pasiseka... Visiems kitiems tenka taupyt. "
Cia asaros vienok.
Matau normalu kad nesideda, va pas tokius vokiecius TUV nuvaziavus su
mazesiais (jei ir uzmaut pavyktu) praspirtu be atsikalbinejimu.
O sitai masinai nera ko taupyti, arba megaujiesi arba parduodi kas turi
ant R17.
Antras ratlankiu kompektas ner blogai, man jis papildomu pinigu
nekainuoja nes perkamas/parduodamas atskirai nuo masinos.