Tema: Re: Ar verta tur?ti padangas skirtingiems sezonams?
Autorius: spakainas
Data: 2016-03-29 09:34:34
Niekad nesi matęs juodų dryžių ant asfalto? Nekilo mintis iš kur jie ten
atsiranda? Na čia su sąlyga, jeigu oficialūs testų rezultatai tamstai
atrodo niekiniai, ir viską reik savo kailiu išbandyt?
Man pakako pernai sustot per porą metrų nuo stirnos subinės, kad
suprast, jog vasarą reikia važinėt su vasarinėmis.