Tema: Re: Ar verta turėti padangas skirtingiems sezonams?
Autorius: pVytautas
Data: 2016-03-28 15:45:23
Na tai siltuoju metu laiku panasaus mikstumo elgsis panasiai (tos gal
Ypatingai linksmos), bet ziema prie minuso DS2 nepasakyciau kad baisiai
slidzios.
Bet kurio atveju: ziemines padangos tinka ziemai, vasarines vasarai.
Visi kiti interpretavimai tik is bedos.

"Dainiushas"  wrote in message news:nd9a1q$lsi$2@trimpas.omnitel.net...

oj ble, tos tai epinis želatinas. turėjau ir aš su jom nuotykį