Tema: Re: Ar verta turėti padangas skirtingiems sezonams?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-04-04 13:12:09
I pliusa galima iseiti per pirmus metus. Pas mano karuti gamykliniai 19".
Ziemai nusipirkau 17" ratlankius su padangomis. Kainavo panasiai kaip vien
tik 19" padangos.

"Lapinas"  wrote in message news:ndteif$9er$1@trimpas.omnitel.net...

Nu ir keisi pats tuos ratus?
Vistiek reik važiuot pas padangistus, įsimest mašinon papildomą ratų
komplektą ir sutaupysi kiek?
1 val per metus ir 40€.
Į nulį išeisi per 35 metus, apsimoka?