Tema: Re: Patarkit auto 6 ?mon?ms nuolat va?inxJd0
Autorius: Tomas
Data: 2016-01-21 10:29:45
cia apie Subaru? Taigi bl alkunes is molio liejinio padarytos. Dalys/BU
varikliai kainos kosmosas ir deficitas.
2011 lyg tai keite i gelezi.
DPF/regeneracijom irgi kazkokia nesamone ten padaryta, buna skiedzia
saliarka tepala gausiai.

"spakainas"  parašė naujienų news:n7pu7j$199$1@trimpas.omnitel.net...

Nu pats iš savęs jis visai px, 110kw ir 350NM/1800 - ten koks outbackas
palenda po 10s/100. Tik sąnaudos tokios šiaip sau, bet čia matyt full
time awd prideda savo.
Dėl patikimumo nieko nežinau, gandų lygyje tipo neblizga labai.