Tema: Re: Patarkit auto 6 ?mon?ms nuolat va?inxJd0
Autorius: pVytautas
Data: 2016-01-17 13:29:30
Panasu kad to pasato rida toli grazu ne kaip subaru.

On 2016-01-13 21:22, Dainiushas wrote:
> ir vožtuvus reguliuoji išėmęs variklį :D

Juokingiausia tai, kad subaru per 340tkm voztuvu reguliuoti nereikejo. O
va pascatui su tokia rida jau teko ir tuos kompensatorius keisti, dar po
100tkm dar karta. Nafig jie reikalingi, jei subaru be ju nieko daryti
nereikia???  Man labai "patinka" auto, kuriose pridedama nafig niekam
nereikalingu "technologiju", ir paskui remontuoti reikia tas
"technologijas". O jei to nepridetu, tai nereiktu ir i servisa uzsukti...

Audrius K.