Tema: Re: Patarkit auto 6 ?mon?ms nuolat va?inxJd0
Autorius: svyt
Data: 2016-01-12 16:12:06
Nu daabrtinei bmw 450 000 ant spidometro ir bendeksas
per salcius
 nebuksavo. 100 000 mazoka rida, neturetu subyret, man net keisti
 ir neorginalus ilgiau laikydavo. Ka ten, ziguliui ilgiau
 laikydavo, kuri buvau kazkur 200 metru ant starterio iki
 degalines davaziaves. Greiciausiai arba defektas arba tikroji
 rida daug didesne.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----