Tema: Re: Patarkit auto 6 žmonėms nuolat važinėti
Autorius: Arj
Data: 2016-01-18 09:22:54
nusidrozt nusidrozia, bet va eksploatavimo kiekiai tai skirasi.
va kokia lengva, tegu ir tas pas pasatas, su 3m ir 300kkm - nu jau jauciasi
kad nebenauja auto, ir dureles paseda, panele apsitrina, ir kebulas standumo
nebeturi tiek. mikruskei 3m ir 300kkm - "apkatke" ir tiek, blogiau jei per
ta laika ivykiu buta.
Va kaip ir tavo linke - px kad jau 13m ir 300kkm, bet po "paruosimo
pardavimui" nuotraukose kaip naujas atrodo.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:n7b88q$ca2$2@trimpas.omnitel.net...

bet nu vis tiek nusidrožia. Tiek, kad agonija tęsiasi ilgiau nei
lengvūškės :D