Tema: Re: Patarkit auto 6 žmonėms nuolat važinėti
Autorius: tranzoo
Data: 2016-01-19 18:44:55
btw - galima nusisvaigt ir iki econoline kokionors.. neesme. siena per
brangu, nors tikrai labai saunu. lietuvos mastu voyadzeris rulez.

dar del visokiu caddy ir partneriu keleiviniu - nelietuvoj ju turjima
skatina mokesciai ir kaina. pvz tokioj turkijoj labai daug tokiu varinatu.
dabar sedziu diuseldorfe ir kaiptik atkreipiau demesi, kad ir cia ju sociai.
ypac daciu.