Tema: Re: Patarkit auto 6 ?mon?ms nuolat va?inxJd0
Autorius: svyt
Data: 2016-01-11 23:05:58
Siap bendeksai baigiasi prie panasaus uzvedimu skaiciaus, netikiu
 kad tojotoj jie is kitokio metalo. Nu, dar pruklauso ir nuo
 klimato juostos, man jie paprastai pradeda buksuot ziema, buna
 atsilus susitvarko ir vienas atlaike iki kitos ziemos.
O bjauriausias gedimas vaziuojant i kroatija buvo kai numire
 peciuko sepeteliai, truputi karsta buvo vaziuot. Nuvaziaves
 isardziau, palenkiau sepeteliu tvirtinimus, tai ju pakako ne tik
 gryzt bet dar visam pusmeciui neintensyvaus naudojimo.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/