Tema: Re: Patarkit auto 6 ?mon?ms nuolat va?inxJd0
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-01-13 04:25:07
On 2016-01-12 07:05, Dainiushas wrote:
> tai buvo ar nebuvo outback'as 2.5, niekaip nepamenu?

Dabar prisiminiau  - tai tikrai buvo Dainiusho pasatas :-) Nebeslepk,
kad pirkai su maza rida ir uzkalusiu varikliu... Ir negarantis uzkalimas
buvo todel, kad tepalas baigesi pirma benzino. Nespejo koloneleje
dasipilti tepalo pagal reglamenta...

Audrius K.
P.S. O mano outbacko nebutos istorijos Dainiushui jau naktimis
sapnuojasi. Juk sunku susitaikyti su tuo, kad outbackai, skirtingai nuo
pasatu, tepalo nevalgo ir varikliai neuzkala...