Tema: Re: Patarkit auto 6 žmonėms nuolat važinėti
Autorius: meskas
Data: 2016-01-14 15:51:54
Nežinau įkišiu ir aš savo trigrašį, važinėjau su primastaru (traffic)
keletą metų po miesta ir vaikai ir žmonos ir kas fainiausia vėžimėlis
cielas į bagažinę telpa nereikia išlankstinėti, ir kėdutės telpa. O pas
mane dar ir ilgesnis variantas. o jei pirkt trumpą tai iš vis buitiniam
naudojimui gerai. ryja 7,5 l dizeliaus 2,0 variklis trumpas turbūt dar
kažkiek mažiau, yra kondicionierius, vėdinimo angos keleviams.
autopilotas ir pan, šaldantis bardačiokas, vienu žo navarotų
visokiausių. o jauties kaip lengvojoje mašinoje, dar net matomumas
geresnis veidrodžiai dideli. ir į 1,9 m parkingus lenda...