Tema: Re: Patarkit auto 6 žmonėms nuolat važinėti
Autorius: Arj
Data: 2016-01-15 12:36:17
na autopliuse 9 vnt 6-8kEur tarpe (1999-2006) ir dar 20vnt uz pigiau nei
6kE;
keiciant rezius
8-10kE - 12vnt
10-14kE - 17vnt;
14-20kE - 6vnt
nu isvada - multivana paimti galima nesunkiai uz 8E, tik tai jis bus jau
senas, ir pasirinkimas kartais gali buti is 1 vnt.
Va jei leistis iki transporterio, tai ten jau uz 8kE galima 2007 metu
ziuret, ju ir daugiau :)

"Dainiushas"  parašė naujienų news:n7ag0t$vgu$1@trimpas.omnitel.net...

na bet multivaną už 8k tai kažkaip irgi sunkiai įsivaizduoju..