Tema: Re: DAS AUTO
Autorius: Tomas
Data: 2015-11-12 10:45:08
viskas ten gerai.

del korozijos tai ka zinau, del naujesniu tai urban mitas kazkoks man,
paskutiniai buvo C '09 ir '10 iki 150kkm, tevas toki trina irgi 2 metai,
jokiu parkiu. paskui w211 '09 ir ML '07 iki 200kkm, jokiu net uzuominu apie
rudis, apacias visu irgi maciau.
visi vokiski, ne jokie ten sicilietiski.
apie dushmanu mersus nesneku, bet jie dar Zalgirio musi mate, tai ten ackira
sneka. Ir tuo tarpu cia kolegai w220 ieskojom, tai ten irgi nx. Nu dar ML
senas.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:n21gae$9k9$1@trimpas.omnitel.net...

bet apie mersą kažkaip bbž, tokia neprieinamumo aura sklando :D

Nu ir su korozija ten kažkaip nesibaigia reikalai :)