Tema: Re: DAS AUTO
Autorius: 911
Data: 2015-11-09 17:13:15
o tu pasidomi ar siaip rasai bele rasyt?
gamintojas periferijos daugumoj gi tas pats, tik kad tam segmente kuris tau aktualus vokieciai buna nuvaziave 500k+ o prancuziski gaidziai max 200...



"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:n1j2s6$769$1@trimpas.omnitel.net...
> mb, bmw, vw
> tikrai pas visus yra didelis dalis modeliu ir varikliu, kurie kaip ir 
> butu variantai, bet biski naxui. tai grandines, tai veleneliai, tai 
> skyvai tai dar bilekas. o ten kur varikliukas jau atrodo pakenciamas, 
> tai kaip taisykle ciut ne silpniausias, o tokie egzemplioriai ir 
> navarotu skaicium su C5 nelabai matuojasi. pas C5 tipo nenormalus, pas 
> anuos puses isvis nera :D
> 
> On 2015.11.06 22:29, Dainiushas wrote:
>> net susimąsčiau. čia tu apie kuriuos būtent variklius?
>>
>> On 2015.11.06 22:28, CodeC wrote:
>>> bet tendencija tokia yra.
>>> domejausi ne vienu variantu.
>>> finale arba gaidys, arba variklis 'problematiskas'.
>>> padaryt tiesiog paprasta, ne egzotine, bet komfortiska ir svarbiausiai
>>> patikima masina, ta vadinama 'normalia', kazkaip nelabai gaunasi.
>>> po to ir is C5 zvengt nesigauna.
>>>
>>> On 2015.11.06 22:25, Dainiushas wrote:
>>>> arba nebūtinai, čia jau priklauso nuo variklio :)
>>>>
>>>> On 2015.11.06 22:21, CodeC wrote:
>>>>> tik pas normalias masinas su normaliais navarotais, variklis ties
>>>>> 100kkm
>>>>> uzsilenkia :)
>>>>>
>>>>> On 2015.11.06 22:19, Dainiushas wrote:
>>>>>> tai lyginant su normalia mašinos ten prie bet kurio "navaroto" būtų
>>>>>> galima prisipist :D
>>>>>>
>>>>>
>>>
>>
>