Tema: Re: DAS AUTO
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-11-09 18:23:08
ai nesakyk, per paskutiniu 10 metų prigaminę vokiečiai triperių sočiai. 
Vien grandinių tema ko verta

On 2015.11.09 17:13, 911 wrote:
> o tu pasidomi ar siaip rasai bele rasyt?
> gamintojas periferijos daugumoj gi tas pats, tik kad tam segmente kuris tau aktualus vokieciai buna nuvaziave 500k+ o prancuziski gaidziai max 200...
>
>
>
> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:n1j2s6$769$1@trimpas.omnitel.net...
>> mb, bmw, vw
>> tikrai pas visus yra didelis dalis modeliu ir varikliu, kurie kaip ir
>> butu variantai, bet biski naxui. tai grandines, tai veleneliai, tai
>> skyvai tai dar bilekas. o ten kur varikliukas jau atrodo pakenciamas,
>> tai kaip taisykle ciut ne silpniausias, o tokie egzemplioriai ir
>> navarotu skaicium su C5 nelabai matuojasi. pas C5 tipo nenormalus, pas
>> anuos puses isvis nera :D
>>
>> On 2015.11.06 22:29, Dainiushas wrote:
>>> net susimąsčiau. čia tu apie kuriuos būtent variklius?
>>>
>>> On 2015.11.06 22:28, CodeC wrote:
>>>> bet tendencija tokia yra.
>>>> domejausi ne vienu variantu.
>>>> finale arba gaidys, arba variklis 'problematiskas'.
>>>> padaryt tiesiog paprasta, ne egzotine, bet komfortiska ir svarbiausiai
>>>> patikima masina, ta vadinama 'normalia', kazkaip nelabai gaunasi.
>>>> po to ir is C5 zvengt nesigauna.
>>>>
>>>> On 2015.11.06 22:25, Dainiushas wrote:
>>>>> arba nebūtinai, čia jau priklauso nuo variklio :)
>>>>>
>>>>> On 2015.11.06 22:21, CodeC wrote:
>>>>>> tik pas normalias masinas su normaliais navarotais, variklis ties
>>>>>> 100kkm
>>>>>> uzsilenkia :)
>>>>>>
>>>>>> On 2015.11.06 22:19, Dainiushas wrote:
>>>>>>> tai lyginant su normalia mašinos ten prie bet kurio "navaroto" būtų
>>>>>>> galima prisipist :D
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>
>>
>