Tema: Re: DAS AUTO
Autorius: spakainas
Data: 2015-11-09 12:37:52
Pasatas biškį geriau vairuojasi, bet negausiai. Vairas ir stabdžiai
jautresni. Garso izoliacija avensy biškį geresnė, bent jau nuo variklio
skyriaus tai tikrai. Avensis minkštesnis. Variklis man pasato labiau
patiko (125kw), jei lygint su tajotos d-cat. Kilovatų biškį mažiau, bet
torkas nuo daug žemiau padarytas, labiau apsukas mėgsta, turbo lagas ne
taip jaučiasi kaip tajotoj. Ir ekonomiškesnis šiek tiek. Aišku d-cat'as
kai jau užpučia tai valina geriau, bet kasdien po miestą maltis imčiau TDI.
Tik dėl dsg nieko nežinau, ten kažkurios buvo probleminės. Kiek
testdraivinau tai man nepatiko, jei lygint su normaliu automatu.