Tema: Re: DAS AUTO
Autorius: 4r
Data: 2015-11-08 10:09:18
Sveiki

Paskaitinėjęs SCC.lt forumą radau info kad Volvo XC70 2.4 automatas blogis..
nelaiko Haldex AWD ir pati automatinė dėžė prasta..

Tai dabar sąraše liko

http://www.autogidas.lt/toyota-avensis-ii-d-4d--pilna-universalas-2007-0127455695.html
(93kW, grandininis D4D variklis)

ir kitas variantas VW Passat
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b6-tdi-universalas-2006-0127421558.html
(automatas DSG, 125kW)
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b6-tdi--universalas-2007-0127439209.html
( 103 kW mechanika)

Klausimai būtų tokie ar šios mašinos gali būti lygiavertės komforto prasme,
garso izoliacija, kaip sugeria duobes,?
Gal kas tokias naudoajate ir galite ka nors apie jas papasakoti?
Dažniausios bėdos, į ka atkreipti dėmėsį perkant?
Jei žiūrėt į VW ar DSG automas yra tikęs, o gal geriau paprastas automatas
ar tik mechaninė?

dėkoju.

Kaip minėjau biudžetas max 5000 eur.

Noriu pilnai apsispręsti dėl markės o tada jau rimčiau domėsiuosi.

-4r

"4r"  wrote in message news:n1idc7$slo$1@trimpas.omnitel.net...

peržiūrėjęs sąrašą

Galvoju apie šiuos du variantus

http://www.autogidas.lt/volvo-xc-70-d5-universalas-2005-0127397987.html

http://www.autogidas.lt/toyota-avensis-ii-d-4d-x-universalas-2007-0127447299.html

Ar D4D-CAT labai blogis? gal užtektų paprasto D-4D ar jis jau neturi
traukos?

-4r

"Arj"  wrote in message news:n1icus$scu$1@trimpas.omnitel.net...

honda - puikiai, jei rasi nesupuvusi. Nu tik berods ju dyzeliu nelabai yra,
o dyzeliu automatu - isvis nera, o modelio nuo 2008 manau nepaimsi.
Mondeo, jei tinka - puikiai isipaiso.  Nu ir gali I opeli pasiziureti :)
O XC70 - juos perka tie, kas allroado neiperka.

"4r"  parašė naujienų news:n1i817$on8$1@trimpas.omnitel.net...

Ok,   A6/C6,E60 uzdarom

Kas negerai su

XC70?
V70 - imponuoja šitas bet dar gyvau nemačiau tik tel. kalbėjau
http://www.autogidas.lt/volvo-v70-ii-d--universalas-2007-0127444663.html
?
beje kaip saraše atrodytu Honda Acord ar Ford Mondeo universalai?

-4r

"MP"  wrote in message news:n1i79s$nvk$1@trimpas.omnitel.net...

vel pafleimint su spakainu uzejo noras?:)
autoriui:
a6c6,e60 - pamirst uz tokius pinigus
xc70 - irgi pamirst
avensis - uzpis, bet realus variantas
v70 - jei rasi gyva, tai visai variantas
skoda - plika uzpis iki negaliu, nenubliauta ir prifarsiruota ale rs irgi
nesigaus
itraukciau dar vectra c i sarasa
o tada visokie francuzai ir kiti dziaugsmai

"Dainiushas"  wrote in message news:n1i68r$n1b$1@trimpas.omnitel.net...

tai jei naujos sąnaudos 6/100 o senos 10/100 - visokie A6, 530d etc, tai
nesigaus ant kuro ta nauja, ypač jei daugiau kiek važiuojama?