Tema: Re: DAS AUTO
Autorius: Arj
Data: 2015-11-06 16:20:12
honda - puikiai, jei rasi nesupuvusi. Nu tik berods ju dyzeliu nelabai yra,
o dyzeliu automatu - isvis nera, o modelio nuo 2008 manau nepaimsi.
Mondeo, jei tinka - puikiai isipaiso.  Nu ir gali I opeli pasiziureti :)
O XC70 - juos perka tie, kas allroado neiperka.

"4r"  parašė naujienų news:n1i817$on8$1@trimpas.omnitel.net...

Ok,   A6/C6,E60 uzdarom

Kas negerai su

XC70?
V70 - imponuoja šitas bet dar gyvau nemačiau tik tel. kalbėjau
http://www.autogidas.lt/volvo-v70-ii-d--universalas-2007-0127444663.html
?
beje kaip saraše atrodytu Honda Acord ar Ford Mondeo universalai?

-4r

"MP"  wrote in message news:n1i79s$nvk$1@trimpas.omnitel.net...

vel pafleimint su spakainu uzejo noras?:)
autoriui:
a6c6,e60 - pamirst uz tokius pinigus
xc70 - irgi pamirst
avensis - uzpis, bet realus variantas
v70 - jei rasi gyva, tai visai variantas
skoda - plika uzpis iki negaliu, nenubliauta ir prifarsiruota ale rs irgi
nesigaus
itraukciau dar vectra c i sarasa
o tada visokie francuzai ir kiti dziaugsmai

"Dainiushas"  wrote in message news:n1i68r$n1b$1@trimpas.omnitel.net...

tai jei naujos sąnaudos 6/100 o senos 10/100 - visokie A6, 530d etc, tai
nesigaus ant kuro ta nauja, ypač jei daugiau kiek važiuojama?