Tema: Re: DAS AUTO
Autorius: moxas
Data: 2015-11-06 22:28:03
1. tikrai su atmintim (2 asmenim), prie duru rankeneles mygtukai. Pagal
feisa nenusistato, cia tiesa.
2. Nezinau kelintu ten metu pagal standartus, bet vilniaus aplinkkelius
pas mane rodo (torentuose yra, suvalge nespringdamas)
3. Taip, stiprintuvas ne lempinis:) Audio mane tenkina (nezinau kokie
dinamikai pas mane sudeti), bet man tikrai patinka, ir net labai. Kaas
ar ZAZ skamba tiktai maloniai.
4. analogiskai...:)