Tema: Re: DAS AUTO
Autorius: moxas
Data: 2015-11-06 22:03:14
cia tikrai prancuzai pasistenge (nezinau, gal ir kiti tai moka), kai
atstuma ir krypti jauti net neziuredamas i ekrana, tiesiog pagal garso
intensyvuma ir kairi/desini garsiakalbi.
Vo, dar viena minusa citramono savo komplektacijoje dabar atradau - nera
galinio vaizdo kameros. Cia tai kasiakas ziaurus, tenka i veidrodelius
del "strachovkes" zvilgtelt:)