Tema: Re: DAS AUTO
Autorius: spakainas
Data: 2015-11-10 08:58:53
Tai viskas labai gerai, bet tokiu atveju kodėl nepaimt neuždrožto 6
pasato su 1.9 TDI (analogų manau pakankamai sugalvosi) už pusę to kadjar
kainos? Juk važiuos lygiai taip pat, kuro ims tiek pat - o kišenę
džiugins 2x. Tai kame prasmė to kadjaro?
Aš suprantu jei gyvent kredituose patogiau (yra tokia žmonių
kategorija), imi naują kibirą, žinai garantuotas išlaidas jam 5 metus į
priekį - tipo taip ramiau. Bet rezultate tai gerokai brangiau gaunasi.
Va tau kad ir mano pavyzdys su tajota - 6 metai 170kkm be kažkokių
parkių ir būgnų, ir čia dar su garantuotai probleminiu varikliu.
Betmenas kita sritis, norėjau ir pirkau, ir man px kad kainuos daug.
Džiugina.