Tema: Re: DAS AUTO
Autorius: va
Data: 2015-11-06 21:38:51
Iki šiol jaučiu nostalgiją nuolat aktyviems priekiniams/galiniams parkavimo
jutikliams su atstumo grafika ekrane ir automatiniu media patildymu.. 2007
Opelis to nemoka, blet.

"moxas"  parašė naujienų news:n1iusj$562$1@trimpas.omnitel.net...

As Nemencine-Vilnius + po miesta pasimalt, tai kompas vidutines rodo 7,4
(realiai turbut +0.5 kazkur butu). Pagal kilometraza tai kazkur
40(miestas)/60(taip vadinamas nemencines "plentas")

> Man vidurkis buvo 10 :) 50/50 Vilnius/autostrada.
>
> "moxas"  parašė naujienų news:n1itdb$4bp$1@trimpas.omnitel.net...
>
> sorry, nepastebejau, kad apie automata. Maniskis su mechanika.
>   maniskis 2.2 mieste i 9l isipaiso drasiai ne pensininko stilium
> vaziuojant

> ---
> Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės
> programinės įrangos.

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.