Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: [nemielas]
Data: 2011-09-15 02:12:54
....dar ir peizažas pro langą greitai bėga.
paskaičius tai atrodo, jog dauguma arba humanitarai šulioj buvo arba per 
fizikos pamokas miegojo.


"Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message 
news:j4poc3$46j$1@trimpas.omnitel.net...
> faktas, kad ir jausmas kitoks.. kad nestoja.. nes kliutis tai greit 
> arteja..
>
> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
> news:j4po8s$40d$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nežinau, reikia googlint, skaityt. Jei turėsiu ūpo, vakare pasiknisiu.
>> Pabandyk pats pastabdyt nuo 150 km/h stabdis-dugnas, pajausi, kad 
>> stabdžių efektyvumas toli gražu nebetoks, kaip stabdant kad ir nuo 90 
>> km/h.
>>
>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message 
>> news:j4pnvh$3fi$1@trimpas.omnitel.net...
>>> kai reikia blokuoti ratus.. tai ir spaudi stabdi atatinkamai prie 
>>> atatinkamo greicio.. nors.. kita vertus kai reikia sustot.. spaudi 
>>> vienodai stipriai..
>>> o del tu 10%.. yra kas nors suskaiciaves?
>>>
>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>> news:j4pnmm$326$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Sukibimas lieka tas pats, ir stabdžių stabdymo jėga ta pati, tik va jei 
>>>> tos stabdžių stabdymo jėgos pilnai pakanka kad blokuot ratus prie 40 
>>>> km/h, tai prie 150 km/h stabdžių stabdymo jėgos jau nebepakanka ratams 
>>>> blokuoti, ir jei tuo momentu stabdžiams padėsim ir varikliu (kad ir 
>>>> +10% nuo suminės stabdymo jėgos), tai sutrumpinsim stabdymo kelią - 
>>>> greičiau sustabdysim iki tokio greičio, kai užtenka vien tik stabdžių 
>>>> kad maximaliai efektyviai sustabdyt.
>>>>
>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message 
>>>> news:j4pm2l$f3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> kaip tai padidina sukibima ir kaip sumazina stabdymo kelia? kad 
>>>>> kaladeles ir kuras tauposi sutinku..
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
>>>>> news:j4plg1$v9g$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> sakykim 10-15% stabdymo darbo atlieka variklis, reiskia stabdziu 
>>>>>> diskai ir kaladeles 10-15% atlieka maziau darbo, ko pasekoj maziau 
>>>>>> kaista ir dyla ir islaiko geresni stabdymo efektyvuma...
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:j4numc$5o6$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> ką reiškia efektyviau?
>>>>>>>
>>>>>>> On 09/13/2011 05:49 PM, Rrr wrote:
>>>>>>>> Idomiai stabdai, as tai spaudziu stabdi ir stabdau, kol pasiekiu 
>>>>>>>> ~1-1.5k
>>>>>>>> RPM, o tik tada isminu sankaba ir isjungiu begi. Taip stabdant 
>>>>>>>> masina
>>>>>>>> visiskai neryja benzino + efektyviau stabdo.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2011.09.13 14:30, neklausiu wrote:
>>>>>>>>> kilo gincas.
>>>>>>>>> va cia http://www.idriver.spb.ru/content/kak-pravilno-tormozit/ 
>>>>>>>>> visokiu
>>>>>>>>> keistu variantu.
>>>>>>>>> Mane moke, kad stabdant negalima spausti stabdzio nenuspaudus 
>>>>>>>>> sankabos.
>>>>>>>>> Man sako, kad stabdant prie sviesoforo, pvz., reikia nuspausti 
>>>>>>>>> stabdi,
>>>>>>>>> tada
>>>>>>>>> isjungti begi (nuspaudus sankaba aisku) ir riedeti laisva pavara.
>>>>>>>>> As stabdau paprastai nuspaudes sankaba ir stabdi, kai masina 
>>>>>>>>> sustoja,
>>>>>>>>> isjungiu begi. Tai trunka kokias 5 sek., maks 10 sek. Ar per ta 
>>>>>>>>> laika
>>>>>>>>> gali
>>>>>>>>> sudegti sankaba.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>
>