Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: FX
Data: 2011-09-13 19:54:13
Pritrukai zhodzhiu tai emeisi lievo bajerio? Luzeris... pamatysiu gatveje 
blet padriezinsiu stabdydamas motoru!

Gero vakaro.

FX

"MindX"  wrote in message news:j4o0o1$81l$1@trimpas.omnitel.net...

Sovietų sąjungoj ir sekso nebuvo, tik dabar kurvos gatves nugulusios LPL
platina.

"FX"  wrote in message news:j4nv9j$6gj$1@trimpas.omnitel.net...

Jo pamenu kaip su FWD linksma stabdytis nuo apledejusio kalniuko kai galas
visada bando aplenkti prieky ir t.t.

Ash tau pasakysiu taip, shiuo atveju kaip ir su ginklais GUNS DON'T KILL
PEOPLE... PEOPLE KILL PEOPLE... taigi kazhkaip seniau kai dar nebuvo tokios
nesamones kaip FWD ir nebuvo ABS, ESP ir t.t. zhmones kazhkaip masishkai
neuzhsimushinejo su zhiguliukais ir maskaradais vazhinedami ant nekokiu
padangu. Pagrindinis dalykas ko reikia kasdieniniam draiveriui tai
technishkai tvarkingos mashinos su atitinkamos kokybes ir bukles padangomis
atitinkanchiomis metu laika ir oro salygas, taip pat reikia smegenu tureti
pasirenkant distancijas ir greichius beigi reiktu kazhkiek laikytis keliu
eismo taisykliu... ir shiuo atveju visishkai px ar tai fwd ar rwd ar koks
bbd...

FX

"MindX"  wrote in message news:j4nul0$5qt$1@trimpas.omnitel.net...

Nu gerai, perfrazuosiu, 95% situacijų, kai ašis iš vis gali turėti kažkokią
įtaką (atmetus paspaudžiau stabdį - sustojau).
FWD taip sukonstruotos, kad beveik bet kokioje situacijoje pirma nuplaukia
priekis. Taip atsitikus, natūraliai atleidžiamas gazas, kas grąžina
sukibimą.

Dar kartą pabrėšiu - kasdieniam, nepatyrusiams draiveriui. Turint įgūdžių
santykis visiškai kitoks.

"FX"  wrote in message news:j4nt94$4b5$1@trimpas.omnitel.net...

Bullshit... kuom tas FWD geriau 95% avariniu situaciju??? Ka FWD geriau
stabdo? Pats sustoja ant raudonos ar ishvazhiavimo y pagrindiny kelia???
Nusishnekate ponas konkrechiai...

FX

"MindX"  wrote in message news:j4npm2$vtf$1@trimpas.omnitel.net...

Kasdieniam draiveriui 95%  avarinių situacijų geriau FWD , tik likusiems 5%
atvejams gali pagelbėti RWD specifika(+įgūdžiai)

"Dainiushas"  wrote in message news:j4npdr$vae$2@trimpas.omnitel.net...

labai teisingai kabutes padėjai :)

On 09/13/2011 05:18 PM, MindX wrote:
> Dėl to vėliau FWD ir laikomos "saugesnėmis" mašinomis
>
> "Dainiushas" wrote in message news:j4no9e$trg$4@trimpas.omnitel.net...
>
> FWD paprastai vėliau "nurauna". Ir tada išsigraibyt jau būna sunku
>
>
> On 09/13/2011 05:05 PM, MindX wrote:
>> Arba atvirkščiai, atleidus gazą, svorio balansas persimes į priekį ir
>> bus dar smagiau. O su FWD atleidus gazą nutrauksi įgimtą understeer'ą.
>> Taip kad priklauso nuo situacijos.
>>
>> "Edvinas" wrote in message news:j4nnci$sv0$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> 2011-09-13 16:52, Dainiushas rašė:
>>> būna situacijų, kai nepadeda ir automatizmas. Tuo labiau, automatizmas
>>> labiausiai efektvus IMHO su RWD. Su FWD, AWD reikalingos reakcijos
>>> truputį prieštarauja instinktams....
>>
>> Tiesa. Auto kiek sumėčius, natūrali žmogaus reakcija yra atleisti gazą.
>> RWD atveju tai yra kaip tik tai ko reikia, ko nepasakysi nei apie FWD,
>> nei AWD...
>