Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Pi.
Data: 2011-09-14 23:07:32
as ramus ir taip:)
"FX" <someone@microsoft.com> wrote in message 
news:j4qmpq$edt$1@trimpas.omnitel.net...
> Ash tau siulau jy uzhsiblokuoti, kad jo praneshimu nerodytu forumiuke. 
> Ramiau bus 100 kartu.
>
> FX
>
> "Pi."  wrote in message news:j4qjv2$b70$1@trimpas.omnitel.net...
>
> lai vaidina ka nori.. tikiuosi nesusikirs musu keliai:))
>
> "FX" <someone@microsoft.com> wrote in message
> news:j4qe2h$4v5$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai chia maksimalus AG kiekis kiek teko MindX'ui vairuoti, tu nesiparink. 
>> Jis chia vaidina kazhkoky gatviu sportininka keliu erely, o realiai 
>> turbut yra keliu gaidelis net nezhinantis kaip reikia kontrinti ir 
>> posukius ishimineti...
>>
>> FX
>>
>> "Pi."  wrote in message news:j4qci6$33r$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> ne skysciau nei tavo paistalai ir kazko dalinimai is kazko (procentus
>> perpuse ir gauna 10ag:))
>> tiek to..  as jau baigiu:)
>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>> news:j4q9m3$uk4$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Pasikartosiu, apie stabdymo kelio sumažėjimą neminėjau nei žodžio. Aš 
>>> pagrindžiau iš kur gavau 10 ag, o tavo "oj, nepajaučiau" skamba kur kas 
>>> skysčiau.
>>> Viską kitką taikyk ne man
>>>
>>>
>>> "Pi."  wrote in message news:j4q7cm$rde$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> ok, 10ag, tai 10 ag.. beja as irgi isreiskiau skaiciais - 0. dar turi
>>> argumentu?
>>> bet gincas ne apie tai buvo.. o apie tai, nafik reikia stabdyt varikliu
>>> artejant prie sviesoforo.. ir kokie buvo atsakymai.. padidina sukibima..
>>> sumazina stabdymo kelia.. toliau prasidejo isvedziojimai.. kad taip.. 
>>> nes ne
>>> taip kaista stabdziai ir to pasekoje, kai paspaudi stabdi greiciau 
>>> sustoja..
>>> dar buvo apie svorio centro "persistumima" ant priekio ir taip stabdo
>>> labiau.. tiesa su galu varomomis ar awd tas nebetinka.. nes nu.. galas
>>> palengveja.. ir del to nukelus koja nuo gazo ratai blokuojasi..
>>> o ir manes neitikinsi, nepateikes irodymu, kad nuspaudus stabdi su 
>>> ijungta
>>> pavara greiciau sustosi nei su laisva pavara ir stabdziu..  del mm ir
>>> sekundes tukstantuju  daliu nesigincysim..
>>>
>>>
>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>> news:j4q6g8$puf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tai va, kai galėsi skaičiais išreikšti, tada galėsi sakyti kad 0. Aš 
>>>> tau jau pateikiau vieną skaičių - 10 ag. Kad jėga ne 0 įsitikink 
>>>> bandydamas stumti mašiną su įjungtu 1/2 bėgiu.
>>>>
>>>>
>>>> "Pi."  wrote in message news:j4q5dm$o78$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> ar tu skaitai ka rasau..?
>>>> gal ir nedingsta niekur.. taciau ji yra salyginai labai maza ir artima 
>>>> 0.
>>>> skaiciais negaliu isreiksti, jei gali pasidalink.. tiek kiek pats 
>>>> bandziausi
>>>> siandien.. nepajutau praktiskai jokio skirtumo stabdydamas su/be 
>>>> variklio
>>>> pagalbos..
>>>> o kad variklis stabdo, nieks nesigincija.. ir nuo kalno vaziuojant ir
>>>> slidziam kely toks stabdymo budas naudojamas.. gal net ralyje ar f1
>>>> lenktynese nadojami tokie stabdymo budai.. kur kiekviena tukstantoji
>>>> sekundes yra svarbi.. bet cia rasantiems tos tukstantosios =0..
>>>> kazkas pasake plauko ir sriubos istorija.. kei sriuboje du 
>>>> plaukai -DAUG.. o
>>>> kai ant galvos du plaukai- plika galva:)
>>>> taip ir cia..
>>>>
>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>> news:j4q4rt$nc5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Apsispręsk: "variklis stabdo.. apie tai nieks nesigincija" vs. 
>>>>> "variklio stabdymas yra 0". Kur dingsta jėga, kurią pats pripažinai, 
>>>>> nuspaudus stabdžių pedalą ?
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>> Aš prisikabinau tik dėl to kad tau "variklio stabdymas yra 0" bei 
>>>>>> prie to, kad anot tavęs neįmanoma vienu metu stabdyti ir mėtyti 
>>>>>> pavaras. Taip kad
>>>>>
>>>>> yra 0 kai laikai nuspaudes stabdzio pedala.. skaityt ismok,  ir kad
>>>>> neimanoma saibu metyt stabdant irgi niekur nesakiau.. tik klausiau 
>>>>> nauda to
>>>>> kame? paskaityk dar karta ka tau raso?
>>>>>
>>>>>> nekišk argumentų apie stabdymo kelią. Kitaip pradėsiu kalbėti apie 
>>>>>> stabdymą posūkyje, kur varikliu gali keisti stabdymo/greitėjimo 
>>>>>> santykį tarp ašių, ir tt.
>>>>>
>>>>> pasnekek.. ar tu manai, kad cia esi vienas protingas ir tokia tema tik
>>>>> vienas supranti..?:)
>>>>>
>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4q3bi$l4q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> karoce issukant uodegas visi:) pradedant pjezu, baigiant tavim.. 
>>>>>> variklis
>>>>>> stabdo.. apie tai nieks nesigincija.. bet nepadidina sukibimo.. o del
>>>>>> stabdymo kelio sutrimpejimo irgi mitas.. nes kai spaudi stabdi.. tai 
>>>>>> ratus
>>>>>> stabdo ne variklis.. o stabdziai.. netiki? vaziuodamas paspausk 
>>>>>> stabdzius..
>>>>>> uz 1s ismink sankaba.. ar maziau stabdys? mano subjektyvia nuomone ir
>>>>>> atliktu bandymu.. stoja lygiai taip pat.. aisku.. laboratorinemis 
>>>>>> salygomis
>>>>>> gal ir atsirastu koks nors mm skaicius, bet realiame gyvenime, nei 
>>>>>> tu, nei
>>>>>> as to nepajusime..
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:j4q2vv$kk0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Jei jėga yra reali, tu ją pajausti gali, vadinasi ji dalyvauja 
>>>>>>> stabdyme. Nesivelsiu toliau, jei netingėsiu pasiknisiu internete, 
>>>>>>> bet jei labai grubiai, dinostenduose transmisijos, variklio 
>>>>>>> nuostoliai skaičiuojami ~15 proc. Labai spekuliuojant galima dalinti 
>>>>>>> per pusę ir sakyti, kad 4 cilindrų variklis stabdo 10 ag pajėgumu.
>>>>>>>
>>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4q19j$i20$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> nieks ir nesake, kad stabdo.. kai stabdziu nenaudoji.. ale kai juos 
>>>>>>> naudoji,
>>>>>>> tai tas variklio stabdymas ...0 , ir realiai nepagerina sukibimo ir
>>>>>>> nesumazina stabdymo kelio..
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:j4q0qj$hah$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Nu va, piruetas, tai vadinasi kažkokia stabdymo jėga yra stabdant 
>>>>>>>> varikliu ar ne ? ką ir reikėjo įrodyti.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4q0aj$gef$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> tfu.. siulei ant 90..  visi kiti zodziai lieka tie patys..
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message
>>>>>>>> news:j4q09j$gc8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>o atbulini jei ikisciau?
>>>>>>>>> o tu ant 120 siulai kist antra saiba?? ok.. :)) na ant sauso 
>>>>>>>>> asfalto gal ir nebutu pirueto.. bet ant slidzios dangos.. abejoju 
>>>>>>>>> ar tai butu saugus stabdymas:)
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>> news:j4q041$g2q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Ikišk prie 80-90km/h antrą (nepersistenk, nežinau kur pas tave 
>>>>>>>>>> redlainas), ir tada parašyk apie įspūdžius.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4pvjs$fab$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> tai skaityk dar syki...
>>>>>>>>>> "mazint pavaras kai stabdis nuspaustas?  kokia prasme? pats 
>>>>>>>>>> pabandyk..
>>>>>>>>>> nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai..  bet 
>>>>>>>>>> nuspades
>>>>>>>>>> stabdzius.. o ne koja uzdejes.."
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> beja dabar kaip tik vaziavau.. greitis 120, 6 pavara.. nuimu koja 
>>>>>>>>>> nuo gazo..
>>>>>>>>>> nu .. negreiteja.. bet stabdymu to irgi nepavadinciau.. ikisu 5 
>>>>>>>>>> begi.. nu
>>>>>>>>>> nieko ypatingai nepasijaucia stabdymo prasme.. 4 .. tas pats..
>>>>>>>>>> dar pabandom.. vaziuojam.. stabdom ir uz 1-2s. isminam sankaba.. 
>>>>>>>>>> nepavyko
>>>>>>>>>> niekaip pajusti, kad stabdymas sumazetu.. stabdo lygiai taip 
>>>>>>>>>> pat...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>> news:j4pti8$c55$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Apie prasmę niekas nekalbėjo, siūlei pabandyti, ir parašyti ką 
>>>>>>>>>>> jauti. prie šių žodžių ir pajutau reikalą prisikabint.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4pmom$1jo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> blin.. pakartosiu... gal neteisingai supratai.. kokia prasme 
>>>>>>>>>>> kistti nuo 5
>>>>>>>>>>> iki 2, kai tikslas sustoti?  o kad imanoma, tai as zinau.. ir 
>>>>>>>>>>> kartais pats
>>>>>>>>>>> taip darau..
>>>>>>>>>>> kalba eina apie tai, kad zeminant pavaras dideja sukibimas su 
>>>>>>>>>>> keliu-trumpeja
>>>>>>>>>>> stabdymo kelias.. ir as sakau, kad tai briedas..
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:j4pmf8$12r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Tai tu pats siūlei pabandyti stabdant sukišti pavaras. Aš tau 
>>>>>>>>>>>> daviau linką, kuriame parodyta kaip tai daroma, siūliau cirką. 
>>>>>>>>>>>> O ar tu nuo 5 iki 2 susimažinsi tam kad visiškai sustot ar 2 
>>>>>>>>>>>> bėgiu į posūkį įvažiuot, nebedidelis skirtumas.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Pi."  wrote in message news:j4plve$as$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> as ir nesakiau, kad negalima sukist.. o prasme?
>>>>>>>>>>>> jei idemiai ziurejai.. tai ka daro.. gazas dugnas.. stabdis.. 
>>>>>>>>>>>> sankaba ir
>>>>>>>>>>>> zemesnis begis, kad isvaziuot is posukio su zemesiu 
>>>>>>>>>>>> begiu=didesniu greiciu..
>>>>>>>>>>>> bet kai begius kisa zemyn, koja nuo stabdziu nenukeliama.. tai 
>>>>>>>>>>>> jis stabdo
>>>>>>>>>>>> stabdziais..
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:j4plfk$v8v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Kiek mokėtum už šį cirko numerį? Parodyčiau , kaip stabdant 
>>>>>>>>>>>>> nuo ~120 sujungt visas pavaras nuo 5 iki 1.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Tiek to, pažiūrėti gali ir čia : 
>>>>>>>>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=eYnVBEGF2t0&feature=player_detailpage#t=68s
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "Pi."  wrote in message 
>>>>>>>>>>>>> news:j4pkd0$th3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> mazint pavaras kai stabdis nuspaustas?  kokia prasme? pats 
>>>>>>>>>>>>> pabandyk..
>>>>>>>>>>>>> nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai.. 
>>>>>>>>>>>>> bet nuspades
>>>>>>>>>>>>> stabdzius.. o ne koja uzdejes..
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:j4pj6s$rrc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> tu pvz pabandyk stabdydamas su sankaba vidury stabdymo imest 
>>>>>>>>>>>>>> letesni begi tuo momentu ir atleist sankaba ir tada cia 
>>>>>>>>>>>>>> parasyk ka pajautei ar suprastejo stabdymas ar pagerejo ar 
>>>>>>>>>>>>>> nieko nepasikeite...
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>> news:j4oah8$k50$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> paaiskink is kur atsiras papildomas stabdymo momentas, jei 
>>>>>>>>>>>>>>> ir taip paspaudus stabdi apkrova pasiskirsto kaip tu 
>>>>>>>>>>>>>>> parasei.. nebesigilinant i tuos %.. nebent tik ta sekundes 
>>>>>>>>>>>>>>> dalis kur nukeli koja nuo gazo.. variklis stabdo iki tol kol 
>>>>>>>>>>>>>>> paspaudi stabdzio pedala.. tada taip.. efektas yra.. poto 
>>>>>>>>>>>>>>> kai nuspaudi stabdi.. variklio stabdymas niekinis.. spaudi 
>>>>>>>>>>>>>>> sankaba, kad neuzgestum ir nebutu dar blogiau..
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>>> news:j4oa4q$jmm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>> Galiniai varomi nekeičia situacijos. Stabdant daugiau kaip 
>>>>>>>>>>>>>>>> 70% apkrovos tenka priekiniams ratams nepriklausomai nuo 
>>>>>>>>>>>>>>>> automobilio komponuotės, nes viso automobilio svorio 
>>>>>>>>>>>>>>>> centras stabdant "pasistumia" pirmyn. Ir va būtent pačioj 
>>>>>>>>>>>>>>>> stabdymo pradžioj davus papildomą stabdymo momentą iš 
>>>>>>>>>>>>>>>> variklio, dar labiau "užkraunam" priekinius ratus ir galim 
>>>>>>>>>>>>>>>> efektyviau stabdyt.
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>>>> news:j4o9h1$itg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 09:57 PM, Pi. wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>>> fizikos mokslu daktarui gal ir elementaru..:)))
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>>>>> news:j4o86p$h71$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Ogi labai paprastai - stabdant didžioji dalis apkrovos 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> tenka
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> priekiniams ratams, ir jei pradedama stabdyt ne tik 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> stabdžiais, bet ir
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> varikliu, padidėja priekinių ratų dinaminė apkrova į 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> asfaltą, todėl
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> priekinės padangos geriau sukimba su kelio danga, todėl 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> galimas
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> didesnis stabdymo momentas neblokuojant priekinių ratų. 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Sorry, bet tai
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> elementari fizika...
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> o jei varomi galiniai?:) siaip tai naudoji savokas 
>>>>>>>>>>>>>>>>> bilekokias bilekur bile daug prirasyt. tavo rasliavos 
>>>>>>>>>>>>>>>>> reziume tokia, kad tavo auto stabdziai per silpni, ir tu 
>>>>>>>>>>>>>>>>> jiems padede stabdydamas varikliu.
>>>>>>>>>>>>>>>>> nori rimtai testa padaryt? tu stabdysi varikliu ir 
>>>>>>>>>>>>>>>>> stabdziais o as vien stabdziais, paziuresim kas greiciau 
>>>>>>>>>>>>>>>>> sustos.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> p.s. apie fizika praleidai proga patylet.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> news:j4o7l2$gej$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 09:18 PM, pjezo wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> o yra tikslas aikint?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kai jau n kartu buvo paaiskinta?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> nu bet vis skirtingai. pvz:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 02:58 PM, pjezo wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > isaugot maksimalu sukibima.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> taip ir nepaaiskinai, kokie auto sandaros ypatumai 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> lemia sita dalyka
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ir kaip...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>