Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: FX
Data: 2011-09-14 18:47:26
Geriausias stabdymas yra be abs ant ribos ties blokavimu ir tiek. Dabar gi
mandresniu galingesniu auto gamintojai masishkai aktyvius spoilerius pradejo
mauti, kad generuoti daugiau downforso vengiant blokavimosi ir siekiant
geresnio sukibimo bei su tikslu teisingiau apkrauti galine ashy kai jy
naturaliai bando laisveti stabdymo metu... na ir aerodinaminis stabdymo
efektas prisideda :)

Gerai chia pavariau ane? :D

FX

"VNO"  wrote in message news:j4qhoi$8n5$1@trimpas.omnitel.net...

naujiena atradai? :D
seniai zinoma tiesa, kad su abs stabdymo kelais ilgesnis :D
ciuozimo esme - nevalgomas judejimas, abs esme - valdomumas.
gal ir to negirdejai? :D

pizia, geriau nerasyk nieko :DDD

VNO