Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Doxlas
Data: 2011-09-13 22:21:15
Mano auto - AWD su užsiblokuojančiu tarpašiniu diffu. Negalima kad priekis
ir galas vienoda jėga stabdytų - tuomet pastabdžius prieš bet kurį posūkį,
automobilis automatiškai statosi šonu ir posūkį reikia įveikt valdomu
slydimu. Nes galiniai ratai blokuosis - jų stabdymo jėga bus lygi priekinių
ratų, o sukibimas su asfaltu - daugiau kaip 2 kart mažesnis.