Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Doxlas
Data: 2011-09-13 23:18:14
Automobiliai - ne vienas, bet nei su Lancia Delta integrale, nei su Alfa
Romeo 155 nepavyksta važiuojant 150 km/h užblokuot ratus/priverst dirbt ABS
(Alfoj ji yra) iškart tik numygus stabdį.
Netgi mieste važiuojant 60 km/h ratai nesiblokuoja iškart ir variklis
neužgęsta - lieka laiko kad nuspaust sankabą ir pakeist pavarą.
P.S. integralės 100-0 km/h stabdymo kelias - 37,5 m.