Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Ignas
Data: 2011-09-14 00:08:04
sankaba pradedantiems tikrai verta ismint, kol su variklio sukiais ir pavarom nesusipazines normaliai, o tai gesi po karta i simta metru.
Po to jau instruktoriaus / tevuko / duodancio paciulpt reikalas supazindint su stabdymu varikliu, kas tai per dalykas is viso, kada verta, kada ne ir tt. Taip manau pamacius raudona sviesofora (ar kita lengvo pobudzio kliuti pakankamai toli priekyje) jau yra dzentelmeno reikalas, ar pristabdyt varikliu ir tada vaziuot iprastai, ar imest laisva ir riedet, cia kaip kojiniu keitimas, kol kolegoms nesmirda - niekas i tokius asmeninius reikalus neturi kistis.

Su salyga, kad bus susidomejusiu mano asmeniniais iprociais, skubu pasidalinti: dazniausiai, jei kliutis lengvo pobudzio, tai stabdau varikliu (atleisti visi pedalai, visiskai visi, kai sukiai nukrenta iki subjektyviai zemos ribos, permetu i zemesne pavara), jei tokiu budu pasiekiu velgi subjektyviai maza greiti, o kliutis nesitraukia, tai likusi atstuma riedu laisva. Apskritai mano tikslas - kliuties pasitraukimo metu vaziuoti maksimaliu greiciu, kadangi pasitraukimo laikas neretai nera zinomas is anksto, tai tenka varijuot auksciau aprasytais metodais. Niekaip nesuprantu taksistu (tai kazkodel ypac paplite tarp sios profesijos zmoniu) ir kitu panasaus raugo kolegu vairavime, kurie, tarkim, pamate raudona sviesofora, vis tiek begejasi ir varo pilnu tempu iki jo, o likus 50 - 30 metru kala per stabdzius. O tai kur ble kuro ekonomija, o kur klimato atsilimas, taigi negi nezinot, kiekviena karta, kai taip padarot, mirsta po balta meska arba senelio salcio elnia. Taigi pzdc, kai pagalvoji, kur zmoniu sazine ir protas? I tuos klausimus, manau, greitu metu nebus atsakyta.