Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Pi.
Data: 2011-09-14 10:39:33
vaziuodamas keliu jau nesamoningai vertini jo bukle.. pagal oro salygas,
lauko temp., ar net pasibandai pastabdyt ir pradedant vaziuot supranti kimba
ar ne.. aisku kad kiekvieno metro neisbandysi.. bet bendra vaizda tikrai
suvoki.. toliau.. isdygo kliutis.. stabdai.. zyzia abs? tada ir galvoji ka
daryt..  nejau tik viena veiksma ismoke esate.. gazas dugnas, stabdiks
dugnas..  nors elementarius vairuotojus dabar taip ir moko.. stabdis
spaudziamas iki galo ir stipriai.. bandai vairuot tuo pat metu..  o patyres
ir gazuos, ir stabdys stabdziu, ir varikliu.. per ta sekunde jis gali tikrai
priimt keleta sprendimu ir net realizuot.. reikia tik treniruotis.. f1
vairuotojai ta puikiai ikunija..