Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-13 23:00:31
On 09/13/2011 10:51 PM, Doxlas wrote:
> Va būtent, kad neniekinis stabdymas varikliu, kai tu jau nuspaudęs
> stabdžio pedalą. Pradedi stabdyt nuo kokių 150 km/h - dešinė koja
> spaudžia stabdį, kairė - paspaudžia sankabą, įmeti 3 bėgį, atleidi
> sankaba. variklis stabdo iki kokių 90 km/h 3 pavara, tada vėl spaudi
> sankabą, jungi 2 bėgį ir stabdai toliau. Jungt dar į 1 bėgį jau nėra
> prasmės. Prasmė yra pačioj stabdymo pradžioj padėt stabdžiams varikliu.
> P.S. greičius reikia pasirinkt pagal savo variklio/greičių dėžės
> kombinaciją.

gal pagaliau isduok modeli, kurio stabdziai tokie silpni, kad prie 
kazkokiu salygu jiems reiktu padet stabdyt varikliu ir tai darytu 
kazkokia juntama itaka. baisiai idomu.

is mano patirties tai eiga tokia: stabdis iki galo, ratai ciuozia 
praktiskai akimirksniu, bet kokia ijungta pavara reiskia uzgesusi 
varikli. jei yra ABS, tai skirtumas tik toks kad ratai ciuozia su 
pertrukiais. gal ten kokie super nauji auto sugeba kontroliuot ir kad is 
vis neciuoztu, bet tai nekeicia tariamos variklio stabdymo jegos 
suminiam rezultate.

siaip jau cia viskas elementaru ir tik 10-toj klasej tris kart pasilikes 
gali tokias pasakas rasinet. visiem kitiem senai aisku, kad stabdyt 
varikliu *galbut* prasme yra tik tokia, kad vaziuojant konservatyviu 
rezimu taupomas kuras stabdant pries eilini sustojima prie is anksto 
numatytos kliuties. nei sukibimas nei stabdymo jegos cia ne diskusijos 
objektas. tiesiog naudojiesi ta *menka* variklio stabdymo jega, kai turi 
laiko ir kelio iki sustojimo, tam, kad taupyt kura ir kaladeles.