Tema: Re: Neblogas draiveris: EEE939
Autorius: eSSas
Data: 2010-06-29 12:00:40
Taiikii rašė:

> Neturejau, bet maciau, kaip zmones tenai vazineja. Ir tikrai manai, kad prie
> sankryzos privaziavus blondine tikrai prisimins visas taisykles, ypatingai
> apie lygiareiksmes sankryzas? As pats musiskes kartais primirstu, nors
> tikrai uoliai mokinaus.

Daryti prielaida apie kitu bukuma remiantis asmeniniais potyriais yra gan
atvira ir ne visai atsargu. Zinau zinau, kad mekigis sia tema susuktu
kazka zenkliai izeidesnio.

JAV KET (bent jau man pazistamos valstijos) suformuluotos remiantis
akivaizdumu ir paprastumu. Pavyzdziui, vaziuojant atbuliniu PRIVALOMA
atsisukus per peti ziureti atgal. Glusa, bet efektyvu. I desine sukt is
savos krastines eiles, degant raudonai ir nesant jokiu papildomu rodykliu,
absoliuciai legalu. Sitame kontekste principas "first in - first out"
neatrodo itin komplikuotas ir nesunkiai prisimenamas net bliondinems. O
keliu zymejime EU iki ju dar teks paplaukt.

Tuo tarpu vairuotoju kulturoje itin dideliu skirtumu nerasta - gali
susimojuot, o gali ir pasisaudyt (apie nusovimus uz faka retai, bet
periodiskai spauda vis paraso). Taigi mojuot teks atsargiai :-) - geriau
vazinet tvarkingai

S.