Tema: Re: Neblogas draiveris: EEE939
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-06-28 15:40:30
zmonem irgi gali buti bloga nuotaika, skuba, etc, o cia kazkoks
"taisykliu sergetojas ble".

patikek, gatvemis naglai vazineja nemazai tokie zmones, su kuriais tu
nenoretum "pasisneketi apie keliu eismo taisykles" ypac kaune. tuo
labiau jei suerzint...

ir px kieno pusei taisykles, ten jau labiau galioja "kas ka gaidint
bando ir kas ka gaidint gali" :)