Tema: Re: Neblogas draiveris: EEE939
Autorius: Renookas
Data: 2010-06-28 15:30:43
o kodel del jo vieno kad pasuktu i desine, visi kiti turi stoveti keleta
zaliu faziu kad pravaziuoti tiesiai? Tai gal jis lochas kad nesupranta kodel
ten nenupaisyta tik sukti i desine ir palikta vaziavimui tiesiai?
ir pries aiskindamas kad nematau kitu pagalvok, nes as stengiuosi matyti
kitus (taip buna ir klaidu) ir esu tas kuris visada pasistengs susoti,
padeti, aptempti ir pan kelyje, bet siuo atveju buvo akivaizdus paaiskinimas
as sustresnis slysk nx, nu ir nepaslydau..