Tema: Re: Neblogas draiveris: EEE939
Autorius: CodeC
Data: 2010-06-29 00:20:49
On 06/28/2010 03:43 PM, zhegonskas wrote:
> ne uz tokius. siaip gali papulti ant "bangos".
>
> jei ant streso zmogus, nesiseka, galu gale steroidai ant agresijos
> pramusha :)))) o cia pyst - renukas blokuoja :)
>
> kaune atsargiau reikia :)

priminei viena istorija. kazkada gryzdami is Nidos sventes senojoj
perkeloj laukem kilometriniam kamstyje. visi laukia, parieda, paklauso
muzikos, paruko ir t.t. nu ir aisku buvo tokiu ereliu su shustrom
masinom, kur viskas galima. pries mane stovi kemperis, ir pro galini
veidrodi matau kaip atskrenda priespriesine juosta visus lenkdamas,
deja, irgi mersas. kazkoks is naujesniu, nelabai as juos pazystu. toki
pamate visi iskart tarpus pamazina, kad neilystu naglai. nu kemperiui
aisku biski dinamikos truksta, tai anas tikejosi spet isokt i tarpa
pries ji. ale biski apsigavo. tampesi tampesi abu milimetrofkem, mersas
pypsino, bet kai jau pradejo naglai lyst, kemperis irgi i prieky:) ant
asfalto pasiliko merso soninis veidrodis, kazkuriu lempu stiklai,
bamperis irgi pusiau nukrites. kemperiui tai praktiskai nei ibrezimo,
aukstas ten jis kazkoks, senas buvo. merso vadyla issoko, pradejo
rekaut, fakus rodyt. pro kemperio langa irgi toks didelis fakas pasirode
:) tada anas sumaste atidaryt kemperio duris, matyt steroidai ar siaip
mersas neblogai pimpala prailgine buvo. is pradziu jam tu duru atidaryt
nepasiseke, tai bande nuspirt kemperio veidroti, bet anas didelis ir
aukstai buvo, tai tik biski nulinko. uztai kemperio durys atsidare
netiketai, ir islipo toks ~50 metu dede. drake viso to pavadinti
neiseina, nes kaubojus greitai gavo pora geru bankiu, ir liko pasiremes
ant savo merso... tada dar is merso issoko ir kazkokia spiegianti ragana
ant aukstakulniu, kuri net pas mane atbego 'ieskot pagalbos':) pasiulius
stot i eiles gala pabego ir padejo kaubojui nusistumti savo gelezine
tvirtove i pakele:)