Tema: Re: Neblogas draiveris: EEE939
Autorius: Renookas
Data: 2010-06-28 16:07:13
Zhegonskai, nu sutinku as su tavimi 100%, nesiginciju, jei tik yra galimybe
praleisk, gi maziau kamsciu bus, jei yra galimybe sustoti antram treciam
antroje juostoje kai niekas nesiruosia sukti i kaire, px, pravaziuosiu nors
ir ketvirtas, kad palikti laisva pravaziavimui posuki, maziau kamsciu,
maziau nervu, maziau islaidu is ligoniu kasu nervams gydyti:)