Tema: Re: Neblogas draiveris: EEE939
Autorius: Taiikii
Data: 2010-06-28 21:24:23
Bet nepriestarautum, jei tau kelyje pasidarius labai blogai su sveikata ir
greitukei "skubant" apie 30 min iki taves, tave kas nors greiciau nuveztu
iki artimiausios ligonines? Tai irgi nera privaloma. Bet mes ne robotai, o
galvos tam ir yra, kad vadovautumemes gyvenime ne tik tuo, kas uzrasyta, bet
ir sveiku protu, pagalba vienas kitam ir pilietiskumo dvasia.

P.S. As taip pat nesu minetos auto vairuotojas