Tema: Re: Neblogas draiveris: EEE939
Autorius: Renookas
Data: 2010-06-29 08:51:30
tai kodel as turiu buti sustabdytas? as stovedamas toje eileje kuri suks i
kaire daugiau laiko prastovesiu nei anas uz manes, taip kad daugiau CO
prileisim i miesta.. O siaip nu nereikia perdeti, gi persirikiavau i pirma
ir sustojau kai to merso nei kvapo nebuvo.
taigi butu galimybe tai ir praleistum, kokia cia problema. bet visos
istorijos esme ir yra kad nesant galimybei praleisti taip sutaupomos 5 ar 10
sekundziu...