Tema: Re: Neblogas draiveris: EEE939
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-06-28 16:03:19
nu bet suprask ir ana vairuotoja - kartais reikia ant kazko ishsiliet.
vat tiek vat.

esu vos ne daves veidan kazkokiam seniui su omega, kuris drauge mano
nepatingejo kelias minutes vytis, nes ji jam "uzkisho". kieme stovejau
kaip tik as, tai parekavo, kai pradejau eit link jo susipakavo ir dingo

taip kad debilu keliuose pilna ir is lakstytoju ir is teisybes
ieskotoju puses. nereikia veltis i konfliktus ir tiek.

as kartais pats palakstau, kartais nepraleidziu, jei lenda visiskas
debilas, bet visumoje tai vat prie sviesoforu visad praleidziu. nu negi
gaila?

kam tos agresijos keliuose ar piktybinis kitu nepastebejimas.