Tema: Re: Neblogas draiveris: EEE939
Autorius: bleketas@work
Data: 2010-06-28 15:49:29
jeigu butum perskaites iki galo tai pamatytum kad uzpypina kur sustoja esant
VIENAI masinai antroje juostoje. Beigi mane uzpypina ne iki tiek kad as
pypsinciau mirgseciau sviesom ar lipciau ant bordiuru, bet mintyse
paburnoju, beigi pats taip nesielgiau. Kai buna antroje juostoje masinu
daugiau nei 2 nepypina.